Splošni pogoji

SPOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN  SKLENITEV POGODBE  

(veljavno od 09.02.2016 do spremembe oziroma preklica)

 

Kupcu v spletni trgovini z oblačili Zapeljivka.si zagotavljamo vse potrebne informacije kot so:

  -   vsi podatki o podjetju in kontaktih,

  -   postopek naročanja,

  -   rok in način dostave,

  -   tehnične značilnosti ponujenih artiklov,

  -   plačilni pogoji,

  -   cene in DDV,

  -   odstop od pogodbe in stroški vračila izdelka,

  -   sankcije kršitve pogodbe oz. ne sprejemanja naročenih paketov.

 

 

Splošni pogoji poslovanja veljajo za vsa naročila, naročilo se smatra kot veljavna pogodba. Seznam preteklih naročil se hrani na strežniku in je kupcu viden, ko se vpiše v svoj uporabniški račun. Naročnik z naročilom potrjuje, da je s splošnimi pogoji poslovanja seznanjen.  Splošni pogoji poslovanja obvezujejo obe pogodbeni strani. Vsi morebitni spori se skušajo reševati sporazumno, če to ni mogoče, pa preko pristojnega sodišča. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine z oblačili Zapeljivka.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Ti splošni pogoji veljajo, dokler izvajalec ne sprejme novih splošnih pogojev. Pogodba je sklenjena v Slovenskem jeziku.

 

Spletna trgovina z ženskimi oblačili Zapeljivka.si je informacijski sistem, namenjen prodaji izdelkov široke potrošnje končnemu kupcu. Upravlja ga podjetje RGS VANJA KUŠTRIN s.p., v nadaljevanju ponudnik.

 

 

REGISTRACIJA

 

Obiskovalec z registracijo postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Kupec ob registraciji v spletno trgovino z oblačili Zapeljivka.si pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo katerega oblikuje sam. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove; bistvene značilnosti blaga; pogoje dostave izdelka; jasno in ne dvoumno določene cene; način plačila in dostave; pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

 

CENE IN PLAČILO

 

Vse cene so v Evrih (€) in ne vključujejo DDV. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Veljajo cene, ki jih kupec potrdi pri naročilu v spletni trgovini. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine. Cene poštnine so obračunane posebej. Stroški poštnine znašajo 4,50€, ob nakupu nad 40,00€ so naročila prosta poštnine. Plačilo naročenih oblačil je mogoče poravnati na več načinov:

 

*   Plačilo po povzetju (stranka plača paket z oblačili ob prejemu pošiljke na domu, oz. v primeru odsotnosti je paket oddan na čakanje na prevzem na lokalno pošto stranke).

*   Plačilo po predračunu (stranka preko banke, pošte ali spletne banke z obrazcem UPN plača blago). Veljavnost predračuna je 2 delovna dneva. V kolikor kupec paketa ne prevzame ima naslednjič opcijo plačila le po plačanem predračunu. Cocktail svečane obleke plačilni pogoj po predračunu na naš poslovni račun.

       V kolikor plačate po predračunu vam ponudimo 10 % popust, kateri pa ne velja na COCKTAIL OBLEKE in LASNE PODALJŠKE. Pozor: 10 % popust v kolikor plačate po predračunu ne velja na COCKTAIL OBLEKE in LASNE PODALJŠKE!

*  Bančna kartica

*  Stripe


VRAČILO BLAGA IN REKLAMACIJE

 

Potrošnik ima pravico do odstopa od pogodbe skladno s 43.č. členom Zakona o varstvu potrošnikov. Uporabnik ima pravico, da v 14 dneh po prejemu blaga podjetju  sporoči da blago ni ustrezno in sicer na kontaktni e-naslov info@zapeljivka.si . Kupec mora nato blago vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti v celoti nerabljeni in nepoškodovani. Izdelki morajo vsebovati origninalno pripete vse opise (tag-e) izdelka. Priložena mora biti kopija računa. Možnost vračila ne velja, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža ali tag –etiketa, oziroma je bilo blago rabljeno. Vse fotografije so zgolj simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

V primeru vrnitve lahko izbirate med naslednjimi opcijami:

1) Dobropis s stanjem v dobro;
V tem primeru, Vam za vrnjen artikel naredimo dobropis s stanjem v dobro, ki ga lahko koristite pri Vašem naslednjem nakupu.

2)  Vrnitev kupnine na Vaš TRR;  
V tem primeru Vam na Vaš TRR nakažemo kupnino artikla, ki ga vračate.

Ponudnik vrne kupnino takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 delovnih dni od prejema vrnjenega blaga.

 

 

 

DOSTAVA

 

Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni - v delavnikih. Dobavni rok izdelkov je od 1 do 9 delovnih dni. V kolikor je za naročen artikel rok dobave daljši, ponudnik uporabniku pošlje elektronsko obvestilo o predvidenem možnem roku dobave. Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh izdelkov, za določen ali nedoločen čas omeji dostop do spletne trgovine, da popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.

 

Za dostavo pošiljk skrbi  GLS.  Ko je paket obdelan in zapakiran in je oddan v dostavo, stranka prejme obvestilo o oddani pošiljki. 


Cena pošiljke znaša 4,50€. Pri vseh naročilih nad vrednostjo 40,00€ je poštnina brezplačna, saj jo za Vas krijemo mi.

 

 

VARNOST

 

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov ter video in avdio zapisov. Uporabnik je prav tako sam odgovoren za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesla. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

 

 

PRAVICA DO ZASEBNOSTI

 

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004) in zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni s spletne Zapeljivka.si, so last podjetja Spletna prodaja RGS Vanja Kuštrin s.p. (upravitelj spletne trgovine) in bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije. Z uporabnikom bomo stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.

Za potrebe poslovanja podjetja RGS s.p. preko spletne trgovine Zapeljivka.si zbira naslednje uporabnikove podatke:

 

  -   ime in priimek,

  -   naslov,

  -   naslov elektronske pošte (uporabniško ime),

  -   kontaktno telefonsko številko,

  -   geslo,

  -   ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu.

 

Za točnost podatkov podjetje RGS s.p. ne odgovarja.

Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. 

Vsi podatki se na strežniku Zapeljivka.si shranjujejo trajno. Upravitelja podatkov Spletna prodaja Aljoša Vončina s.p. lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporablja za namene statističnih analiz ter v personalizirani obliki za namene obveščanja uporabnika o ponudbi in dogodkih vezanih na Zapeljivka.si.

Podatki, ki jih Spletna prodaja RGS s.p. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Spletna prodaja RGS s.p.

 

 

 

PREKINITEV POGODBE, KRŠITVE IN SANKCIJE

 

Kupec lahko odstopi od že opravljenega naročila v primeru:

 

·        da zanj še ni bil narejen račun in da paket z oblačili še ni bil oddan v dostavo. Kupec naj to sporoči čim prej na email naslov info@zapeljivka.si,

·        v kolikor želi kupec odstopiti od naročila, ko je bil ta že dan v dostavo, naj ga v čim krajšem možnem roku osebno zavrne na svoji lokalni pošti.

 

Vsak kupec lahko zakonsko prekine naročilo – pogodbo. To pomeni da ko kupec paket prevzame ga lahko vrne, ponudnik pa je dolžan kupcu vrniti celotno kupnino artikla.

Za namerno povzročene stroške, sploh iz malomarnosti, kar je neprevzem paketa; v tem primeru naročilo-pogodba še vedno velja, zato je kupec (naročnik) dolžan kriti stroške, ki jih je s tem povzročil, za kar mu bo ponudnik izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe - naročila ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje.

 

Za vsem naročanjem in v nadaljevanju sprejemanjem in zavračanjem paketov, stoji neka človeška etika poštenja in dobronamernosti, (ne nagajanje, ne povzročanje stroškov in dela). Z neprevzetim paketom kupec ponudniku povzroča stroške pakiranja, pošiljanja, nakar se znova pojavijo stroški poštnine pošiljanja paketa nazaj, med tem pa paket 14 dni   čaka na lokalni pošti kupca. Povzročeni stroški so osnova za morebitno terjatev. Predvsem pa etika zrelosti, kar pomeni  stati za svojimi dejanji (naročilom). Ne zrelo je iz malomarnosti ali iz zlobe naročiti , kar že v naprej ni namena prevzeti.

 

 

Spletna trgovina Zapeljivka.si  bo avtomatsko odpovedala vsa naročila:

-  ki bodo imela v naslovu dostave naveden poštni naslov, ki ne obstaja,

-  ki ne bodo imela navedene veljavne mobilne številke,

- ki ne bodo imela veljavnega ali obstoječega e-mail naslova,

-  ki bodo kako drugače ne popolno izpolnjena,

- v kolikor ima kupec odprtih več naročil in v 5 delovnih dneh še ni sprejel prejšnega,

- če predračun ne bo plačan v veljavnem roku.

 

OGLED NAROČIL

 

Tekoče naročilo in vsa pretekla naročila so shranjena na strežniku in so kupcu dostopna v njegovem uporabniškem računu.

 

PRITOŽBE

Uporabniki se v lahko v primeru težav pritožijo po elektronski pošti info@zapeljivka.si. Ponudnik bo najkasneje v 7 dneh odgovoril na pritožbo oz. obvestil uporabnika koliko časa bo pritožbo obravnaval. Ponudnik si bo prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno v najkrajšem možnem času.



CartFox Upravljavec uporablja storitev CartFox za pošiljanje elektronskih sporočil posameznikom (SMS, aplikacije za neposredno sporočanje, e-pošta). Politika zasebnosti storitve CartFox in informacije o ponudniku storitve CartFox so na voljo tukaj. Upravljavec upravlja osebne podatke skupaj s ponudnikom storitve CartFox. Osebni podatki posameznikov, ki se obdelujejo v okviru storitve CartFox, vključujejo:  e-poštni naslov;  telefonsko številko;  informacije o spletni strani ali aplikaciji, preko katere je bil posredovan e-poštni naslov in/ali telefonska številka;  informacije o pošiljanju sporočil: o vrsto sporočila (SMS, aplikacija za neposredno sporočanje (vrsta aplikacije), epošta); o datum pošiljanja; o čas pošiljanja; o vsebino poslanega sporočila (npr. obvestila v zvezi z nakupom, zapuščena košarica, obvestilo o popustih itd.);  podatek o nedostavljenem sporočilu (datum in čas prejema obvestila o nedostavljenosti);  podatke o izvedenem dejanju (npr. nakup artikla v zapuščeni košarici, nakup znižanega artikla ipd.). Osebni podatki (e-poštni naslov, telefonska številka) se samodejno posredujejo skupnemu upravljavcu. Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov pri uporabi storitve CartFox je: a) Privolitev, ki služi za obdelavo osebnih podatkov tistih posameznikov, ki so podali privolitev za prejemanje elektronskih sporočil. b) Zakoniti interes, na podlagi katerega upravljavec obdeluje osebne podatke v okviru storitve CartFox samo ob spodaj navedenih predpogojih:  posameznik je dodal vsaj en artikel v košarico znotraj spletne trgovine;  posameznik je posredoval svoje komunikacijske podatke (e-poštni naslov in/ali telefonsko številko);  sporočilo vsebuje besedilo v zvezi z (morebitnim) nakupom posameznika. Namen obdelave osebnih podatkov je obveščanje posameznika o njegovem (nameravanem) nakupu, saj sporočila, ki so poslana preko storitve CartFox, vsebujejo naslednje podatke:  potrditev naročila;  aktualne informacije o dostavi;  račun po opravljenem nakupu;  opomnik o zapuščeni košarici. Primarni namen teh sporočil je transakcijsko komuniciranje. Sporočila so namenjena obveščanju posameznika o poslovnem odnosu z upravljavcem ali naročnikom (npr. obvestila v zvezi z nakupom). Prejemnik se lahko odjavi od prejemanja sporočil storitve CartFox z uporabo možnosti odjave v posameznem sporočilu, ki ga posamezniku pošlje storitev CartFox. Če se želite odjaviti od vseh sporočil, ki jih pošilja upravljavec, se lahko obrnete na skupnega upravljavca na info@dfvu.org. Osebni podatki, zbrani v okviru storitve CartFox, se ne razkrivajo tretjim osebam (razen skupnemu upravljavcu, tj. ponudniku storitve CartFox) in upravljavec do njih nima dostopa. Upravljavec lahko v okviru storitve CartFox dostopa le do poročil, ki vsebujejo združene in s tem anonimizirane podatke (npr. število poslanih sporočil, število nakupov preko poslanih sporočil itd.). Osebni podatki, ki se obdelujejo v okviru storitve CartFox, se ne posredujejo v tretje države ali mednarodnim organizacijam, kar pomeni, da se ne posredujejo ali iznašajo izven ozemlja držav članic EU. Informacije o obdobju hrambe osebnih podatkov, ki se obdelujejo v okviru storitve CartFox, o varstvu teh osebnih podatkov in o pravicah posameznikov v zvezi z njihovimi osebnimi podatki so na voljo v Politiki zasebnosti in varstva osebnih podatkov CARTFOX. Za več informacij nas kontaktirajte na info@dfvu.org.


Izdelava in oblikovanje: E-nakupi Skupina
Zapeljivka.si - Zapeljiva ženska oblačila © 2024